péntek, november 16, 2007

Kiszel Tündének megérte...

...avagy hogyan reggelizett Kiszel Tünde ma árpát? Azt írtam korábban, hogy nem tudom kinek éri meg a koffeinmentes vendégei közül. Nos, a ma reggeli vasalásom közben láttam egy jó példát erre: Kiszel Tündének megérte. Árpa Attilával beszélgetvén nem gurult dühbe, nem szólt be senkinek, hiába unszolta, provokálta Árpa. Röpke beszélgetésük alatt ismét láthattuk, hogy Kiszel Tünde nagyon jól irányítja a dolgait (azaz vagy csak íííírtózatosan naív, vagy ííííírtózatosan jó érzéke van a dolgokhoz, és persze kitartása is). A végén, amikor a jól ismert "lejárt az időnk" rémséget hallottuk, Kiszelnek volt még annyi esze, hogy bejelentse: hamarosan kész lesz a naptárja. Hehe, jóóóóóóreggelt világ!

2 Comments:

At 11/29/2007, Anonymous Névtelen said...

Én sajnos láttam pár Kiszel Tünés naptárat. Áááá, iszonyat:D
És nemrég volt egy másik műsor, ahol aDonatellácska is vendég volt. Háát, mit is mondjak, idegesítőbb, mint az anyja.

 
At 11/30/2007, Blogger Tajhamer said...

Az nekem OK, hogy a kislánya is szerepel a naptárában, de az már idegesítő, hogy a médiában ilyen korán (szó szerint és kor szerint is) szerepelteti. Adjon a kislányának gyermekkort...

 

Megjegyzés küldése

<< Home