szerda, augusztus 27, 2008

Második reggel cigi nélkül

Érdekes, az Aug. 16-án elkezdett "hirtelen jött nem cigizés" nem volt ennyire nehéz. Lehet, hogy csak azért volt könnyebb, mert akkor még nem "vettem komolyan" a dolgot? Nem tudom...
A tegnap estém is elég nehezen telt, pedig még csak Hétfő délutántól nem cigizek. És, abban, hogy ne gyújtsak rá, nagyban segített az, hogy ide beírtam, hogy mostantól nem cigizek. Mert hogy tudnék az emberek szemébe nézni, ha következő nap azt írnám be, hogy bocsi, rágyújtottam?! Lehet, hogy erre is sor kerül egyszer, de remélem, nem a közeljövő titka ez.
Ma reggel ittam kávét, cigi nélkül. Van még alma, és ha elfogy, akkor még veszek. Még mindig az a bajom az almával, hogy puffaszt. Nagyon puffaszt. De ezt vállalom.

Címkék: , ,

9 Comments:

At 8/27/2008, Blogger Tajhamer said...

Hiányzik a cigiiiiii!!!

 
At 8/27/2008, Anonymous Névtelen said...

Nézd a dolognak a pozitív oldalát: végre lecserélheted a profilképedet. Vagy legalábbis kifotosoppolhatod róla a cigarettát.

 
At 8/27/2008, Blogger Tajhamer said...

Hehe, ez igaz. Gondolkodtam is már rajta, hogy mi legyen, aztán arra a következtetésre jutottam, hogy most hagyom, mert hanem honnan tudná a kedves olvasóközönség, hogy tényleg dohányoztam?! :)

 
At 8/27/2008, Blogger Tajhamer said...

Megvolt az ebéd, és most jól esik a ... tea. Hiányzik a kis füstölgő rudacska. Hm.
Ezután ritkábban fogok jelentkezni cigis postokkal, mert így mindig a cigi foglalkoztat, és most már jó lenne kicsit felejteni...

 
At 8/27/2008, Anonymous Névtelen said...

help-eu.com
es
leteszemacigit.hu
:)

 
At 8/27/2008, Anonymous Névtelen said...

Hogy vagy, cimbora?

 
At 8/27/2008, Blogger Tajhamer said...

Áhh, rágyújtanék ezerrel...
Figyeld a következő bejegyzést, az megnyugtató... :)))

 
At 8/27/2008, Blogger Sándor Szilárd said...

Nekem 10 év cigizés után sikerült 7 évet leszoknom és most megint ( 2 év után) kínlódom... nehezen tudom akarni azt hogy akarjam.. de taln ebben segít hogy olvasom a blogod, bármily fura, éretlen az akaratom erre még, de edzem edzem edzem ... s egyszer csak nekifogok hogy ne fogjak neki :-)
kösz
Szilárd

 
At 8/28/2008, Blogger Tajhamer said...

Kedves Szilárd!
Örülök, hogy az én blogom is segít(het) valakinek, így máris többet értem el a blogolással, mint az eredetileg tervben volt (eredetileg csak a magam szórakoztatására indult...).
Szerintem a dohányzás abbahagyására soha nem jön el a megfelelő pillanat, és ugyanakkor mindig ott van. Az én akaratom sincs még ott, de mégsem cigizem immáron harmadik napja. Meglátjuk mi sül ki belőle...

 

Megjegyzés küldése

<< Home