kedd, augusztus 26, 2008

Tömeges leszokás a blog segítségével!

Összefogtunk El Loboval, és most meg fogjuk váltani a Világot! Sorra buknak be a cigarettagyárak, ami miatt tömegesen vállnak munkanélkülivé az emberek, gazdasági instabilitás, ezek mind-mind olyan címszavak, amiket mondhatnánk. De nem mondunk ilyesmit. Csak csendben nem cigarettázunk.
És El Lobonál tömegesen lehet leszokni a blog segítségével: itt megteheted. Nézz be, és ha már leszoktál a cigiről, írd meg hogy sikerült, ha most szoksz éppen le, azt írd meg, hogy próbálkozol, és ha a jövőben akarsz leszokni, meríts erőt!

Címkék: , , ,

4 Comments:

At 8/26/2008, Anonymous Névtelen said...

Az életkor meghosszabbodik, a TB csődbe megy, a politikusok is tovább élnek - tehát nő a káosz -, nem is tudom, tényleg, jót teszünk-e?
Én mindenesetre a Blogrollomból nyomtam ide egy állandó linket, hogy ne legyünk olyan szakadósak, mint az örök és megbonthatatlan szovjet-magyar barátság.

 
At 8/26/2008, Anonymous Névtelen said...

Erről nekem is volt egy bejegyzésem... sajnos azután csak pár napig bírtam:
http://baranykaa.freeblog.hu/archives/2008/04/03/No_MORE_smoking/

 
At 8/27/2008, Blogger Tajhamer said...

Lobo, kösz, Te is itt feszítesz az enyémben már... :)

 
At 8/27/2008, Blogger Tajhamer said...

Báránykaa: vagy cigizel, vagy nem. Nekem nem volt ilyen hosszas előkészítő az abbahagyásra. Eddig cigi - innen nem. Legalábbis még. :)

 

Megjegyzés küldése

<< Home