hétfő, december 10, 2007

Telet akarok!

Szeretem, amikor ropog a hó a lábam alatt, amikor értelme van a meleg sapkának a fejen, amikor szánkóval csúszhatok lefelé a domboldalon, amikor hógolyózunk, amikor hóból várat építünk, amikor a téli hajnalban disznó visít hófödte udvaron a böllér keze közt, amikor bokán felül ér a hó az erdőben, amikor kintről belépve a hidegtől pirospozsgás arccal kérem a forralt bort, amikor minden szennyet beföd a fehér hó, amikor lezárják a dombra vezető/onnan lejövő utakat a hó miatt, szeretem a hóembert, szeretem amikor a hógolyó-gyúrástól fázik a kezem, szeretem, ha ismét elesek a szánkó mellett a csúszós domboldalon, szeretek hemperegni a nagy hóban, sétálni a hulló hóban...
Hol vannak már ezek a telek?!

Címkék:

2 Comments:

At 12/12/2007, Blogger dghht said...

a globális felmelgedést követően... ki tudja..?

 
At 12/12/2007, Blogger Tajhamer said...

A jelen globális felmelegedés állítólag teljesen normális. A Föld - ugyancsak állítólag - éppen hideg korszakában van.

De ez nem zárja ki azt, hogy a globális felmelegedés okozza a nagy viharokat, a "rendellenes" éghajlati jelenségeket.

Én ezektől eltekintve még mindig kitartko a "Telet akarok!" felkiáltásom mellett. :)

 

Megjegyzés küldése

<< Home