csütörtök, augusztus 28, 2008

Harmadik reggel: még mindig kitartok

A harmadik cigaretta nélküli reggelre ébredtem. Az estém ismét elég nehezen telt el, főleg, hogy néha dohányoznak körülöttem az emberek. De ez így még jobb próba, még erősebbnek kell lennem, hogy ne gyújtsak rá. Az este még egy SÖRT is lemondtam, mert attól félek nagyon. Most tényleg nem akarok rágyújtani na. (A hétvégén esküvőre vagyok hivatalos, arra kiváncsi vagyok....)
Az éjszaka többször is felébredtem, és éreztem a cigarettafüstöt. Teljes mértékben, fizikai értelemben. Pedig senki nem dohányzott. Ez azért érdekes, mert még csak a harmadik cigimentes napom, volt még ilyen nem is egyszer, és akkor nem történt ilyesmi. Ez is azt mutatja, hogy ez teljesen más? Hmmm...

Címkék: , ,

4 Comments:

At 8/28/2008, Blogger Tajhamer said...

A mai délelőtt lényegesen könnyebb, mint az eddigiek. Csak nehogy elbízzam magam...

 
At 8/28/2008, Blogger Tajhamer said...

Így délutánra fordulva a délelőtti kellemes érzésem elmúlt. Kívánom a cigit!

 
At 8/28/2008, Anonymous Névtelen said...

Szia!
Most - nyolcadik napom ez füst nélkül - dohányosok körében vagyok egy lakásban, kifejezetten zavarja az orrom nyálkahártyáját a másodlagos füst!

 
At 8/28/2008, Blogger Tajhamer said...

El Lobo: ma ebéd után jöttem vissza munkába, dohányzó ember mellett jöttem el, orromba ment a füst, és nekem összzefutott a nyál a számban... Szó szerint megkívántam a cigit. Boáhh. Most egyre jobban kívánom. Ismét boáhh.

 

Megjegyzés küldése

<< Home