péntek, augusztus 29, 2008

Negyedik nap: ma sem lesz cigi

Eddig összejött: hétfő délutántól egy slukk - nem sok - annyit sem szívtam. A tegnap már almát is kevesebbet ettem, és inkább citromos-mézes teát ittam. Ez jó volt, csak ha az alma felpuffasztott, ettől nagyon éhes lettem estére. De nem ettem, így nem volt miután cigizzek, tehát nem cigiztem... :)
Az éjszaka sem ébredtem már fel (főleg nem cigiszagra). A reggeli kávé mellé újságot olvasok, így a cigire nem is gondolok.
Szóval haladok lassan e bizonytalan úton...

Címkék: , ,

1 Comments:

At 8/29/2008, Blogger Tajhamer said...

Az ebéd megvolt, a kávé is utána. Kávé mellé keresztrejtvény, tehát a cigi ismét felejtős téma. A mai nap is jól alakul. Csakúgy, mint a tegnap, most sem kívántam annyira délelőtt a bagót.
Hmmm.

 

Megjegyzés küldése

<< Home