csütörtök, február 23, 2006

Játék(ok)

-Az előbbi beírásban említettem a Need fopr Speed-et. Értelmetlen dolognak látszik, de nekem elég sokat segített abban, hogy kicsit kiverjem a fejemből a munka során felhalmozódott, számomra szükségtelen gondolatkavalkádot. És ha még hozzátesszük mindehhez, hogy élveztem is a játékot...
És a tesómék vettek kormányt is... hehe... Úgy örültem, mint egy kisgyerek! Igaz, még a kormánnyal sokat nem játszottam, de az majd ezután következik.
Régebb a Diablo II Expansion volt a játékom, de erre is hamar ráuntam. Évekkel ezelőtt volt egy 54. szintű barbárom, de az valahol elveszett. A 2005-ös nyár termése egy 34. szintű barbár volt, de ez sajnos nem volt elég a játék második szintjén való viszonylag akadálymentes előrehaladáshoz. De azért majd még ezt is megpróbálom továbbvinni. Élvezem azt a játékot.
Miért is írom le mindenzt? Mert rájöttem, hogy még ilyen nagy marha ember is, mint én, még tud örülni úgy dolgoknak, mint egy kisgyerek. Igaz, szerintem soha semmi nem fogja kiváltani belőlem azt az érzést, mint amit akkor éreztem, amikor 8-9-10évesen kaptam egy gumilabdát. Tudjátok, azt a nagy, mustársárga, vízipólólabda-mintásat. Még este, lefekvés előtt is odamentem a labdához, nézegettem, megsimogattam. És amit közben a hasamban éreztem... Azt szoktam mondogatni, hogy 70 éves koromig leszek fiatal, utána meg már lassan úgyis a második gyermekkor következik. nos, ezt most megváltoztatnám: 70 éves koromig szeretnék felnőtt-fiatal-gyermek lenni!

2 Comments:

At 2/24/2006, Anonymous Névtelen said...

te tihike, gyere egyszer nyomjunk egy d2expet. lehet játszani feltört cd-vel is IP-játékot, nem?

 
At 2/27/2006, Blogger Tajhamer said...

Te Nándika, ezt megbeszéljük még, mert assetom, hogy még rajta van-e a gépen a d2. Azt meg végképp nemtom, hogy hálózatban lehete feltört cdvel játszani. de utánanézek/hetsz. Értesíccs mailban: tajhamer@yahoo.com

 

Megjegyzés küldése

<< Home